Спеціальність: 061 Журналістика: останні внесення

  • Плічко, Є. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Мета кваліфікаційної роботи: полягає у дослідження та розуміння багатогранного впливу реклами в соціальних мережах на поведінку користувачів та розробка рекомендації для спеціалістів зі зав’язків з громадськістю щодо ...
  • Петренко, А. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Кросплатформність дозволяє медіа-компаніям створювати більш ефективні маркетингові кампанії, оскільки вони можуть залучати аудиторію на різних платформах і в різний час. Кросплатформність дозволяє отримувати більше даних ...
  • Ходарченко, Д. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Актуальність теми дослідження зумовлена швидким розвитком онлайн-видань та популярністю професії редактора. У доступних наукових матеріалах дуже складно знайти інформацію, яка могла б допомогти під час роботи у сучасних ...
  • Чуб, М. Т. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Підвищення якості освіти через співпрацю з університетами, що є членами Всесвітньої мережі митних університетів. Розробка навчальних програм, що відповідатимуть міжнародним стандартам. Доступ до ресурсів, які допоможуть у ...
  • Черевань, І. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Створено сайт бренду еко-косметики, який буде інформувати про асортимент еко-продукції. Обґрунтувати актуальність тематики та ефективність проведення рекламної кампанії на платформі Instagram візуальними засобами. Розробка ...
  • Мілік, А. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    В роботі розроблені комунікативні стратегії в соціальних мережах. Одержані висновки та новизна полягають в тому, що визначено поняття «комунікативна стратегія», розроблено алгоритм створення комунікативної стратегії, ...
  • Міхнюк, М. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі досліджено цифрову рекламу як інструменту просування товару чи послуги; розглянуто специфіку та актуальні тренди розвитку цифрової реклами; розроблено цифрові рекламні продукти для маркетингової агенції FABERGE ...
  • Манукян, К. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі здійснено детальний контент-аналіз комунікаційних каналів закладу вищої освіти, розроблено проєкт створення та розвитку сторінки кафедри управління Університету митної справи і фінансів, як найефективнішого способу ...
  • Гриненко, А. Є. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У кваліфікаційній роботі, що присвячена особливості медіакомунікацій в умовах війни, були висвітленні розповсюдження пропаганди, бо медіа можуть бути використані для маніпулювання інформацією та формування певних переконань ...
  • Скрипник, С. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Дослідження впливу реклами в українських ЗМІ на споживачів, визначення її особливостей та ефективності в контексті сучасних технологій маркетингу. Одержані висновки та їх новизна: висновки вказують на значний вплив реклами ...
  • Гягяєва, О. Ф. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі визначені тенденції і розроблені інструменти впливу соціальних мереж на процеси комунікації у молодіжному середовищі. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, ...
  • Галеніна, Н. М. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі досліджені особливості, проблеми та перспективи вивчення аудиторії кросмедіа. Наукова новизна одержаних результатів полягає у дослідженні аудиторії в кросмедійній журналістиці. Результати дослідження в подальшому ...
  • Шилов, Я. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Це дослідження допоможе виявити та проаналізувати сучасні напрямки розвитку журналістики в медійному інтернет просторі, а також оцінити їх вплив на процеси соціальних комунікацій. Серед іншого, у роботі розглядається ...
  • Резанович, Я. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Проведено аналіз підходів щодо інтеграції рекламних та PR- технологій при просуванні торгової марки. Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних результатів полягає у вироблені рекомендацій при просуванні ...
  • Озерська, А. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Наукова новизна дослідження полягає у систематизації знань щодо сучасних медіатрендів, їх впливу на написання новинних публікацій, а також розгляд виділених трендів у контексті створення комунікаційної стратегії метою якої ...
  • Оганян, І. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Визначено суть та значення понять конвергентні медіа; охарактеризовано передумови виникнення конвергентних медіа; дослідження радіо у сучасному просторі медіа. У цьому дослідженні цифрова трансформація радіо, як одного з ...
  • Очередько, О. А. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Розроблені пропозиції щодо можливій дій працівників сучасних медіа задля подолання гендерної нерівності у найбільш соціально значущих сфера суспільного життя в Україні. Результати дослідження можуть бути корисними як ...
  • Москаленко, В. П. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Результати дослідження будуть корисні журналістам, працівникам правоохоронних установ і всьому суспільству, адже будь-хто може використовувати опубліковані методи OSINT і провести власне розслідування. Надані рекомендації ...
  • Безсонова, А. З. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі розроблені специфічні методи та інструменти розробки й впровадження рекламних стратегій через кросмедійні ЗМІ. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, висновки ...
  • Ярліченкова, К. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі на основі проведеного аналізу особливостей і ефективності використання інформаційних жанрів у сучасному регіональному онлайн-медіа створина низка власних матеріалів цих жанрів для сайту медіахолдингу «Відкритий». У ...