Короткий опис (реферат):
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження питань створення онлайнових
рекламних продуктів для іміджевої реклами та просування брендів компаній у
соціальних мережах, розробка інформаційної акції з метою підвищення
впізнаваності бренду «EnforusUAB».
Актуальність і новизна інформаційної акції: підготовлені рекламні
продукти привертають увагу до компанії, яка працює у специфічній сфері, такій
як виготовлення трубопроводів та промислового обладнання, де рекламні
стратегії стають важливим інструментом для привернення уваги потенційних
клієнтів та партнерів, а також для формування іміджу та збільшення продажів.
Новизна інформаційної акції: застосуванні нових методів та інструментів
для просування бренду компанії, а саме – використання соціальної мережі
LinkedIn.
Зміст інформаційної акції: рекламні продукти, у вигляді постів; каруселі
зображень; іміджевої статті; експертної статті з нативною рекламою для
галузевої спільноти.
Інформаційну акцію опубліковано на сторінці компанії «EnforusUAB» у
соціальній мережі LinkedIn.