Репозитарiй DSpace

Перегляд Спеціальність: 061 Журналістика за назвою

Перегляд Спеціальність: 061 Журналістика за назвою

Сортувати: Впорядкувати: Результати:

  • Капітонова, А. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-02-12)
    Мета роботи: з’ясувати можливості застосування комунікаційної стратегії в Іnstаgrаm для налагодження взаємозв’язку з покупцями онлайн- кондитерської та в удосконаленні системи комунікаційних інструментів і стратегії ...
  • Забур`янова, К. Я. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    В роботі досліджувалась діяльність освітнього ринку послуг та застосування PR-технологій в інформаційно-комунікаційній діяльності університету. Одержані висновки та їх новизна полягають в узагальненні вже наявних методів ...
  • Грунт, К. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-02-12)
    Мета роботи: мета кваліфікаційної роботи полягає у виявленні актуальних тенденцій розвитку жанрів фотожурналістики у новому цифровому медіасередовищі. Одержані висновки та їх новизна: Новизна одержаних результатів полягає ...
  • Ольховський, О.О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-29)
    У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні та практичні основи створення аудіовізуальних програм пізнавальної тематики для соціальних мереж та створити програму «Володимир Вернадський» із авторського циклу «Цікаве про ...
  • Щербакова, Д. І. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Мета кваліфікаційної роботи: створити рекламну акцію для салона краси «Мілана», обґрунтувати її актуальність та новизну, оцінити ефективність впровадження рекламної акції. Актуальність і новизна інформаційної акції: ...
  • Дороніна, С. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі показано як зовнішня реклама допомагає у боротьбі з корупцією. Актуальність і новизна інформаційного продукту: створення серій рекламних продуктів на антикорупційну тематику впливають на думку та світогляд людей, ...
  • Мунтян, І. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Метою кваліфікаційної роботи є просування бренду Університету митної справи та фінансів на вітчизняну та міжнародну аудиторію шляхом розробки та проведення інформаційної акції «Виставка уніформ митних служб передових країн ...
  • Хілько, А. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Мета кваліфікаційної роботи створити візуальний контент для рекламної кампанії соціальних мереж, розрахованих на європейську аудиторію. Актуальність і новизна інформаційного продукту: створені візуальні елементи впливають ...
  • Мирошник, О. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі створена серія матеріалів соціальної проблематики за результатами проведеного журналістського розслідування. Створені під час проведення журналістських розслідувань матеріали висвітлюють правдиву та важливу ...
  • Шендрик, М.С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-29)
    У кваліфікаційній роботі створено низку інформаційних продуктів, які сприяють формуванню ефективного комунікативного простору для українських громад у муніципалітетах Нідерландів, що забезпечить їхню інтеграцію та соціальну ...
  • Клочко, Є. І. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У дипломній роботі ведеться розробка інструментів та засобів управління контентом у сучасних медіа, зокрема у інтернет ЗМІ. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, ...
  • Черевань, І. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Створено сайт бренду еко-косметики, який буде інформувати про асортимент еко-продукції. Обґрунтувати актуальність тематики та ефективність проведення рекламної кампанії на платформі Instagram візуальними засобами. Розробка ...
  • Манукян, К. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі здійснено детальний контент-аналіз комунікаційних каналів закладу вищої освіти, розроблено проєкт створення та розвитку сторінки кафедри управління Університету митної справи і фінансів, як найефективнішого способу ...
  • Мілік, А. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    В роботі розроблені комунікативні стратегії в соціальних мережах. Одержані висновки та новизна полягають в тому, що визначено поняття «комунікативна стратегія», розроблено алгоритм створення комунікативної стратегії, ...
  • Пащенко, Д. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-02-12)
    Мета роботи: полягає в дослідженні та аналізі комунікативного супроводу соціальних проєктів, зокрема на прикладі Комунального підприємства «Молодіжний центр Дніпра». Основна увага зосереджується на розумінні важливості ...
  • Шинова, В. А. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Мета кваліфікаційної роботи: полягає у розробці та впроваджені ефективної комунікаційної стратегії, спрямованої на просування бренду Most Dekens на європейському ринку. Актуальність і новизна інформаційного продукту: ...
  • Снобко, А.О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-29)
    Мета кваліфікаційної роботи: на основі дослідження теоретичних та практичних аспектів створення та функціонування корпоративного медіа в закладі креативної індустрії створити, розмістити та просувати контент для корпоративного ...
  • Аксьонов, О. І. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Мета кваліфікаційної роботи: розробка та реалізація ефективної лендінг-сторінки з метою підвищення конверсії та популяризації бренду в цифровому середовищі. Проект передбачає аналіз цільової аудиторії, конкурентного ...
  • Скалько, В. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У дипломній роботі з'ясовуються переваги лонгріду як форми подання тексту та визначити підходи, що дозволяють завдяки використанню лонгріду підсилити ефект сприйняття повідомлення в PR-комунікації закладу вищої освіти. Одержані ...
  • Ярліченкова, К. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі на основі проведеного аналізу особливостей і ефективності використання інформаційних жанрів у сучасному регіональному онлайн-медіа створина низка власних матеріалів цих жанрів для сайту медіахолдингу «Відкритий». У ...