Короткий опис (реферат):
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження можливостей використання
рекламних продуктів у соціальних медіа як інструменту популяризації ініціатив
українських громад у ЄС, перевірка теоретичних висновків на практиці шляхом
розробки та публікації інформаційного продукту для розвитку діяльності
маркетигового бюро CreativeFabricaty у Нідерландах.
Актуальність інформаційного продукту: у контексті сучасних
глобалізаційних викликів та хвилі вимушеної міграції, пов’язаної з війною в
Україні, питання збереження культурної ідентичності українців за кордоном стало
особливо актуальним. Одним із дієвих способів підтримки, популяризації
ініціатив українських громад у державах ЄС є ефективна комунікація через
соціальні медіа.
Новизна інформаційного продукту: міжкультурне спрямування із
поєднанням інструментів цифрового маркетингу задля підтримки української
культурної ідентичності за межами України.
Зміст інформаційного продукту: повноцінно оформлений Instagram-акаунт з
дописами, сторіс та highlights; розроблений WEB-сайт із презентацією послуг,
кейсів, тарифних планів та можливістю замовлення консультації.
Інформаційний продукт опубліковано: в соціальній мережі проекту –
Instagram, створено WEB-сайт за допомогою Wix.studio