Короткий опис (реферат):
Мета кваліфікаційної роботи: створити й представити добірку
журналістських та PR-матеріалів для телеканалу «ДніпроTV», сторінок
Молодіжного центру Дніпропетровської області у соціальних мережах,
обґрунтувавши актуальність створення контенту на основі опитування
громадськості.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: створені журналістські
та PR-матеріали зачіпають актуальні теми суспільства. Матеріали для
«ДніпроTV», стисло репрезентують громадську думку щодо цих тем через
вуличні опитування. Можливості для розвитку молоді просуваються через різну
репрезентацію громадської думки у текстах дописів, Reels, інтерв’ю для
мережевих платформ Молодіжного центру Дніпропетровської області. Новизна
інформаційного продукту полягає у вдосконаленні форм таких матеріалів.
Зміст інформаційного продукту: добірка із чотирьох матеріалів вуличних
опитувань для ранкової програми, випусків новин ДніпроTV, відео: рілз,
інтерв’ю та 3 дописів з коментарями, відгуками у соціальних мережах
Молодіжного центру Дніпропетровської області.
Інформаційний продукт опубліковано в етері, соціальних мережах
телеканалу «ДніпроTV», Молодіжного центру Дніпропетровської області,
молодіжної ГО «Заходи», Управління молоді та спорту Дніпропетровської ОДА.