Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 46.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
4-гру-2015Формування іміджу та бренду території як фактор підвищення її конкурентоспроможностіВиноградова, Н.Л.; Лащенко, О.В.
11-гру-2015Використання експертних методів для оцінки ризиків в митній діяльностіВащенко, Л.В.
15-гру-2015Кластерно-корпоративний механізм державного управління розвитком природно-ресурсних територіально-господарських комплексів УкраїниКлиновий, Д.В.; Петровська, І.О.; Мороз, В.В.
15-гру-2015Вітчизняний та закордонний досвід використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком муніципального утворенняВиноградова, Н.Л.; Лащенко, О.В.
21-гру-2015Напрями вдосконалення державного управління системою забезпечення продовольчої безпеки УкраїниМіщенко, Д.А.
7-лип-2014Реалізація стратегії партнерства між суб’єктами національної економікиБутенко, Н. В.
3-бер-2016“Public choice” and marketing-management processesPetrunia, Yu. Ye
25-бер-2016Громадський моніторинг органів державного управління та державної влади як одна з форм реалізації громадянської соціальної відповідальності населенняХалецька, А. А.; Березовський, Д. О.
7-кві-2016Організаційна структура управління проектно-орієнтованих організаційХолод, С. Б.
18-бер-2016Моделі механізму участі громадськості в управлінні митною справоюТрусов, С. І.