Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/211
Назва: Вітчизняний та закордонний досвід використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком муніципального утворення
Інші назви: Domestic and oversea experience of the use of the municipal marketing is in a management development of municipal education
Автори: Виноградова, Н.Л.
Лащенко, О.В.
Ключові слова: місцеве самоврядування
публічне управління
територіальна громада
управління
закордонний досвід
муніципальний маркетинг
реклама
local self-government
public management
territorial society
management
oversea experience
municipal marketing
advertising
Дата публікації: 15-гру-2015
Серія/номер: Державне управління;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості використання маркетингових підходів у європейських країнах та США. Досліджено передовий вітчизняний досвід та особливості використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком територіальних громад в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/211
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2014/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf283,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.