Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3220
Назва: Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління
Інші назви: The environment of universities and marketing aspects of management
Автори: Петруня, Ю. Є.
Петруня, В. Ю.
Petrunya, Y. Ye.
Petrunya, V. Yu.
Ключові слова: ринок послуг вищої освіти
державне регулювання
університет
управління
маркетинг
market for higher education services
state regulation
university
management
marketing
Дата публікації: 7-лют-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Петруня Ю. Є., Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 115 - 121
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз зовнішнього середовища діяльності університетів України, насамперед таких факторів, як поведінка споживачів, конкурентні умови та державний вплив. Проаналізовано особливості застосування на ринку послуг вищої освіти таких маркетингових інструментів управління, як товарна, цінова та комунікаційна політика університетів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3220
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2018/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdfелектронне видання364,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.