Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/750
Назва: Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб’єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління
Інші назви: Economic globalization: impact on business and subjects of the customs services in the context of marketing management
Автори: Петруня, В. Ю.
Ключові слова: глобалізація
маркетинг
менеджмент
підприємство
державна організація
globalization
marketing
management
enterprise
state organization
Дата публікації: 24-тра-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Паньков В. Глобализация экономики: qualis es et quo vadis? / В. Паньков // Мировая экономика и международные отношения. – 2011. – № 1. – С. 16–24. 2. Словник іншомовних слів / уклад. Л. О. Пустовіт та ін. – К. : Довідка, 2000. – С. 294. 3. Прийняття управлінських рішень : навчальний посібник / [Петруня Ю. Є., Говоруха В. Б., Літовченко Б. В. та ін.] ; за ред. Ю. Є. Петруні. – Дніпропетровськ : АМСУ, 2010. – С. 11. 4. Котлер Ф. Маркетинг для государственных и общественных организаций / Котлер Ф., Ли Н. : пер. с англ. / под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Питер, 2008. – 384 с. 5. Дианова В. Ю. Маркетинг таможенных услуг / В. Ю. Дианова, В. В. Макрусев. – М. : РИО РТА, 2005. – 292 с.
Серія/номер: Економіка;1/2011
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто напрямки впливу економічної глобалізації на зовнішнє середовище та маркетинговий менеджмент організацій – приватних та державних підприємств, державних установ. Спеціально проаналізовано вплив глобалізації на діяльність митних адміністрацій, зокрема України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/750
Розташовується у зібраннях:2011/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петруня 1.docЕлектронне видання138,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.