Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8073
Title: Планування та створення онлайнових рекламних продуктів для просування у соціальних мережах
Authors: Федорова, П. М.
Keywords: реклама
рекламні продукти
соціальні мережі
журналістика
просування у інформаційному просторі
цільова аудиторія
трубопроводи та промислове обладнання
імідж
Issue Date: 6-Aug-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Федорова П. М. Планування та створення онлайнових рекламних продуктів для просування у соціальних мережах : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 55 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: дослідження питань створення онлайнових рекламних продуктів для іміджевої реклами та просування брендів компаній у соціальних мережах, розробка інформаційної акції з метою підвищення впізнаваності бренду «EnforusUAB». Актуальність і новизна інформаційної акції: підготовлені рекламні продукти привертають увагу до компанії, яка працює у специфічній сфері, такій як виготовлення трубопроводів та промислового обладнання, де рекламні стратегії стають важливим інструментом для привернення уваги потенційних клієнтів та партнерів, а також для формування іміджу та збільшення продажів. Новизна інформаційної акції: застосуванні нових методів та інструментів для просування бренду компанії, а саме – використання соціальної мережі LinkedIn. Зміст інформаційної акції: рекламні продукти, у вигляді постів; каруселі зображень; іміджевої статті; експертної статті з нативною рекламою для галузевої спільноти. Інформаційну акцію опубліковано на сторінці компанії «EnforusUAB» у соціальній мережі LinkedIn.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8073
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Fedorova_061_Bak.pdf2,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.