Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова, П. М.-
dc.date.accessioned2025-08-06T05:39:48Z-
dc.date.available2025-08-06T05:39:48Z-
dc.date.issued2025-08-06-
dc.identifier.citationФедорова П. М. Планування та створення онлайнових рекламних продуктів для просування у соціальних мережах : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8073-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: дослідження питань створення онлайнових рекламних продуктів для іміджевої реклами та просування брендів компаній у соціальних мережах, розробка інформаційної акції з метою підвищення впізнаваності бренду «EnforusUAB». Актуальність і новизна інформаційної акції: підготовлені рекламні продукти привертають увагу до компанії, яка працює у специфічній сфері, такій як виготовлення трубопроводів та промислового обладнання, де рекламні стратегії стають важливим інструментом для привернення уваги потенційних клієнтів та партнерів, а також для формування іміджу та збільшення продажів. Новизна інформаційної акції: застосуванні нових методів та інструментів для просування бренду компанії, а саме – використання соціальної мережі LinkedIn. Зміст інформаційної акції: рекламні продукти, у вигляді постів; каруселі зображень; іміджевої статті; експертної статті з нативною рекламою для галузевої спільноти. Інформаційну акцію опубліковано на сторінці компанії «EnforusUAB» у соціальній мережі LinkedIn.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламні продуктиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectжурналістикаuk_UA
dc.subjectпросування у інформаційному просторіuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectтрубопроводи та промислове обладнанняuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.titleПланування та створення онлайнових рекламних продуктів для просування у соціальних мережахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Fedorova_061_Bak.pdf2,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.