Спеціальність: 061 Журналістика Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 76
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024-07-30Візуальний контент для рекламної комунікації у європейському сегменті соціальних мережХілько, А. С.
2024-07-30Ранкова інформаційно-розважальна програма на місцевому телебаченніШуляк, А. В.
2024-07-30Розвиток корпоративної комунікації у гейм-індустріїЯкименко, С. І.
2024-07-30Вiзуальна реклама у сферi iндустрiї красиЩербакова, Д. І.
2024-07-30Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережахЖигілій, С. Є.
2024-07-30Медійний супровід локальних волонтерських ініціатив у період повномасштабної війни в УкраїніУстян, Б. М.
2024-07-30Інтерактивні форми матеріалів на регіональному телебаченніСіренко, А. М.
2024-07-30Тема російсько-української війни на регіональному телебаченніСимоненко, К. О.
2024-07-30Виставки як засіб PR-репрезентації міжнародної діяльності університетуМунтян, І. В.
2024-07-30Рекламна комунікація в сфері індустрії краси у соціальних мережахМогілевська, О. Є.
2024-07-30Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринкуШинова, В. А.
2024-07-30Журналістське розслідування на місцевому телебаченніМирошник, О. В.
2024-07-30Технології рекламування торгівельного закладу в онлайн-просторіШамрай, К. О.
2024-07-30Інформаційні програми місцевого телебачення на платформі ЮтубCаргсян, Г. Г.
2024-07-30Технології просування мистецьких проєктів в онлайн-середовищіДемченко, М. Д.
2024-07-30Технології створення медіаконтенту для індустрії красиРедовська, А. С.
2024-07-30Технології просування закладу громадського харчуванняПолуциган, Д. С.
2024-07-30Специфіка подання інформації у кросмедійному середовищі під час війниЗейналова, К. С.
2024-07-30PR-технології просування освітніх послуг університету у соціальних мережахЗабур`янова, К. Я.
2024-07-30Соціальна реклама як чинник трансформації ціннісної сфери української молодіВасько, А. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 76