Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7385
Назва: Вiзуальна реклама у сферi iндустрiї краси
Автори: Щербакова, Д. І.
Ключові слова: Візуальна краса
салон краси
рекламна акція
послуги краси
нові процедури
тенденції краси
релевантність
привертання уваги
ефективність
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Щербакова Д. І. Вiзуальна реклама у сферi iндустрiї краси : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 54 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи: створити рекламну акцію для салона краси «Мілана», обґрунтувати її актуальність та новизну, оцінити ефективність впровадження рекламної акції. Актуальність і новизна інформаційної акції: Рекламна акція "Візуальна краса" відзначається актуальністю та новизною завдяки уважному врахуванню останніх тенденцій у галузі краси та стилю. Вона відповідає на зростаючі потреби клієнтів у нових способах вираження своєї особистості та краси. Крім того, ця акція допомагає відзначитися серед конкурентів, пропонуючи унікальні та привабливі пропозиції для клієнтів салону. Зміст інформаційної акції: Зміст інформаційної акції "Візуальна краса" включає в себе презентацію нових послуг, спеціальні пропозиції та знижки, проведення демонстрацій та майстер-класів, подарунки та бонуси для клієнтів, а також розповсюдження інформаційних матеріалів про акцію. Інформаційна акція реалізована у формі презентацій, рекламних кампаній у соціальних медіа, розсилки електронних листів, оновлення веб-сайту салону краси, рекламу у місцевих друкованих виданнях та співпрацю з місцевими партнерами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7385
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Sherbakova_061_Bak.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.