Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербакова, Д. І.-
dc.date.accessioned2025-03-03T14:03:11Z-
dc.date.available2025-03-03T14:03:11Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationЩербакова Д. І. Вiзуальна реклама у сферi iндустрiї краси : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7385-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: створити рекламну акцію для салона краси «Мілана», обґрунтувати її актуальність та новизну, оцінити ефективність впровадження рекламної акції. Актуальність і новизна інформаційної акції: Рекламна акція "Візуальна краса" відзначається актуальністю та новизною завдяки уважному врахуванню останніх тенденцій у галузі краси та стилю. Вона відповідає на зростаючі потреби клієнтів у нових способах вираження своєї особистості та краси. Крім того, ця акція допомагає відзначитися серед конкурентів, пропонуючи унікальні та привабливі пропозиції для клієнтів салону. Зміст інформаційної акції: Зміст інформаційної акції "Візуальна краса" включає в себе презентацію нових послуг, спеціальні пропозиції та знижки, проведення демонстрацій та майстер-класів, подарунки та бонуси для клієнтів, а також розповсюдження інформаційних матеріалів про акцію. Інформаційна акція реалізована у формі презентацій, рекламних кампаній у соціальних медіа, розсилки електронних листів, оновлення веб-сайту салону краси, рекламу у місцевих друкованих виданнях та співпрацю з місцевими партнерами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectВізуальна красаuk_UA
dc.subjectсалон красиuk_UA
dc.subjectрекламна акціяuk_UA
dc.subjectпослуги красиuk_UA
dc.subjectнові процедуриuk_UA
dc.subjectтенденції красиuk_UA
dc.subjectрелевантністьuk_UA
dc.subjectпривертання увагиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleВiзуальна реклама у сферi iндустрiї красиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Sherbakova_061_Bak.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.