Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7385
Title: Вiзуальна реклама у сферi iндустрiї краси
Authors: Щербакова, Д. І.
Keywords: Візуальна краса
салон краси
рекламна акція
послуги краси
нові процедури
тенденції краси
релевантність
привертання уваги
ефективність
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Щербакова Д. І. Вiзуальна реклама у сферi iндустрiї краси : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 54 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: створити рекламну акцію для салона краси «Мілана», обґрунтувати її актуальність та новизну, оцінити ефективність впровадження рекламної акції. Актуальність і новизна інформаційної акції: Рекламна акція "Візуальна краса" відзначається актуальністю та новизною завдяки уважному врахуванню останніх тенденцій у галузі краси та стилю. Вона відповідає на зростаючі потреби клієнтів у нових способах вираження своєї особистості та краси. Крім того, ця акція допомагає відзначитися серед конкурентів, пропонуючи унікальні та привабливі пропозиції для клієнтів салону. Зміст інформаційної акції: Зміст інформаційної акції "Візуальна краса" включає в себе презентацію нових послуг, спеціальні пропозиції та знижки, проведення демонстрацій та майстер-класів, подарунки та бонуси для клієнтів, а також розповсюдження інформаційних матеріалів про акцію. Інформаційна акція реалізована у формі презентацій, рекламних кампаній у соціальних медіа, розсилки електронних листів, оновлення веб-сайту салону краси, рекламу у місцевих друкованих виданнях та співпрацю з місцевими партнерами.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7385
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Sherbakova_061_Bak.pdf1,68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.