Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7354
Назва: Медіатренди в контексті формування комунікаційної стратегії
Автори: Озерська, А. О.
Ключові слова: медіатренди
комунікаційна стратегія
контент
медіапростір
новинний портал
новинні публікації
аудиторія
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Озерська А. О. Медіатренди в контексті формування комунікаційної стратегії : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 84 с.
Короткий огляд (реферат): Наукова новизна дослідження полягає у систематизації знань щодо сучасних медіатрендів, їх впливу на написання новинних публікацій, а також розгляд виділених трендів у контексті створення комунікаційної стратегії метою якої є залучення нової аудиторії. Медіатренди впливають на запити аудиторії, оскільки вони формують уявлення про те, що є актуальним та важливим в данний момент. Якщо у медіапросторі з’являється новий тренд, то і запити користувачів можуть змінитись у відповідності з цим. З цього виходить, щоб залучити увагу аудиторії, необхідно слідкувати за тим, що цікавить людей зараз і які теми стають все більш популярними, це є запорукою результативності комунікаційної стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7354
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Ozerska_061_Bak.pdf4,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.