Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7354
Title: Медіатренди в контексті формування комунікаційної стратегії
Authors: Озерська, А. О.
Keywords: медіатренди
комунікаційна стратегія
контент
медіапростір
новинний портал
новинні публікації
аудиторія
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Озерська А. О. Медіатренди в контексті формування комунікаційної стратегії : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 84 с.
Abstract: Наукова новизна дослідження полягає у систематизації знань щодо сучасних медіатрендів, їх впливу на написання новинних публікацій, а також розгляд виділених трендів у контексті створення комунікаційної стратегії метою якої є залучення нової аудиторії. Медіатренди впливають на запити аудиторії, оскільки вони формують уявлення про те, що є актуальним та важливим в данний момент. Якщо у медіапросторі з’являється новий тренд, то і запити користувачів можуть змінитись у відповідності з цим. З цього виходить, щоб залучити увагу аудиторії, необхідно слідкувати за тим, що цікавить людей зараз і які теми стають все більш популярними, це є запорукою результативності комунікаційної стратегії.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7354
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Ozerska_061_Bak.pdf4,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.