Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОзерська, А. О.-
dc.date.accessioned2025-03-03T07:25:56Z-
dc.date.available2025-03-03T07:25:56Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationОзерська А. О. Медіатренди в контексті формування комунікаційної стратегії : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7354-
dc.description.abstractНаукова новизна дослідження полягає у систематизації знань щодо сучасних медіатрендів, їх впливу на написання новинних публікацій, а також розгляд виділених трендів у контексті створення комунікаційної стратегії метою якої є залучення нової аудиторії. Медіатренди впливають на запити аудиторії, оскільки вони формують уявлення про те, що є актуальним та важливим в данний момент. Якщо у медіапросторі з’являється новий тренд, то і запити користувачів можуть змінитись у відповідності з цим. З цього виходить, щоб залучити увагу аудиторії, необхідно слідкувати за тим, що цікавить людей зараз і які теми стають все більш популярними, це є запорукою результативності комунікаційної стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectмедіатрендиuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectмедіапростірuk_UA
dc.subjectновинний порталuk_UA
dc.subjectновинні публікаціїuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.titleМедіатренди в контексті формування комунікаційної стратегіїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Ozerska_061_Bak.pdf4,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.