Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7338
Назва: Формування особистого бренду з використанням комунікативних технологій соціальних мереж
Автори: Нестеренко, Е. К.
Ключові слова: особистий бренд
комунікативні технології
соціальні мережі
маркетинг
просування бренду
таргетована реклама
комунікативні технології
Instagram
Facebook
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Нестеренко Е. К. Формування особистого бренду з використанням комунікативних технологій соціальних мереж : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 84 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі, що присвячена особистому бренду створеному, за допомогою технологій соціальних мереж, досліджено розкриття стратегій та методів, які допомагають власниками побудувати й управляти своїм особистим брендом у віртуальному просторі з використанням сучасних комунікаційних засобів. Аналізуються наукові джерела, пов'язані з особистим брендуванням, комунікаціями та соціальними мережами. Для збору даних проводяться інтерв'ю з експертами з галузі маркетингу та особистого брендування. Також здійснюється аналіз активності та стратегій відомих особистих брендів в соціальних мережах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7338
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Nesterenko_061_Bak.pdf2,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.