Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Е. К.-
dc.date.accessioned2025-02-28T12:31:43Z-
dc.date.available2025-02-28T12:31:43Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationНестеренко Е. К. Формування особистого бренду з використанням комунікативних технологій соціальних мереж : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7338-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі, що присвячена особистому бренду створеному, за допомогою технологій соціальних мереж, досліджено розкриття стратегій та методів, які допомагають власниками побудувати й управляти своїм особистим брендом у віртуальному просторі з використанням сучасних комунікаційних засобів. Аналізуються наукові джерела, пов'язані з особистим брендуванням, комунікаціями та соціальними мережами. Для збору даних проводяться інтерв'ю з експертами з галузі маркетингу та особистого брендування. Також здійснюється аналіз активності та стратегій відомих особистих брендів в соціальних мережах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectособистий брендuk_UA
dc.subjectкомунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпросування брендуuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectкомунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.titleФормування особистого бренду з використанням комунікативних технологій соціальних мережuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Nesterenko_061_Bak.pdf2,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.