Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7338
Title: Формування особистого бренду з використанням комунікативних технологій соціальних мереж
Authors: Нестеренко, Е. К.
Keywords: особистий бренд
комунікативні технології
соціальні мережі
маркетинг
просування бренду
таргетована реклама
комунікативні технології
Instagram
Facebook
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Нестеренко Е. К. Формування особистого бренду з використанням комунікативних технологій соціальних мереж : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 84 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі, що присвячена особистому бренду створеному, за допомогою технологій соціальних мереж, досліджено розкриття стратегій та методів, які допомагають власниками побудувати й управляти своїм особистим брендом у віртуальному просторі з використанням сучасних комунікаційних засобів. Аналізуються наукові джерела, пов'язані з особистим брендуванням, комунікаціями та соціальними мережами. Для збору даних проводяться інтерв'ю з експертами з галузі маркетингу та особистого брендування. Також здійснюється аналіз активності та стратегій відомих особистих брендів в соціальних мережах.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7338
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Nesterenko_061_Bak.pdf2,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.