Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6373
Название: Сучасні тенденції в розвитку міжнародного рекламного ринку
Авторы: Нікулін, Р. Ю.
Ключевые слова: міжнародний рекламний ринок
тенденції
розвиток
новітні технології
штучний інтелект
віртуальна реальність
доповнена реальність
рекламні стратегії
ефективне залучення клієнтів
сучасні тенденції розвитку
Дата публикации: 12-фев-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Нікулін Р. Ю. Сучасні тенденції в розвитку міжнародного рекламного ринку: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 64 с.
Серия/номер: 061 «Журналістика»;2023
Аннотация: Мета роботи: аналіз сучасних тенденцій в розвитку міжнародного рекламного ринку та розкриття основних факторів, що впливають на його розвиток; дослідження зрозуміння та розробка ефективних рекламних стратегій. Одержані висновки та їх новизна: огляд основних концептуальних аспектів міжнародного рекламного ринку та сучасних тенденцій в розвитку міжнародного рекламного ринку і їхнього впливу на нього, а також рекламних стратегій та ефективного залучення клієнтів, відповідно до сучасних тенденцій, створено власні інформаційні продукти. Практичне значення: результати мають велике практичне значення для компанії і сприяють досягненню її маркетингових та комунікаційних цілей, спрямованих на демонстрацію продуктів і послуг компанії у цікавий та привабливий спосіб аби створити позитивний імідж бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6373
Располагается в коллекциях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_Nikulin_061_Bak.pdf1,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.