Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6373
Title: Сучасні тенденції в розвитку міжнародного рекламного ринку
Authors: Нікулін, Р. Ю.
Keywords: міжнародний рекламний ринок
тенденції
розвиток
новітні технології
штучний інтелект
віртуальна реальність
доповнена реальність
рекламні стратегії
ефективне залучення клієнтів
сучасні тенденції розвитку
Issue Date: 12-Feb-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Нікулін Р. Ю. Сучасні тенденції в розвитку міжнародного рекламного ринку: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 64 с.
Series/Report no.: 061 «Журналістика»;2023
Abstract: Мета роботи: аналіз сучасних тенденцій в розвитку міжнародного рекламного ринку та розкриття основних факторів, що впливають на його розвиток; дослідження зрозуміння та розробка ефективних рекламних стратегій. Одержані висновки та їх новизна: огляд основних концептуальних аспектів міжнародного рекламного ринку та сучасних тенденцій в розвитку міжнародного рекламного ринку і їхнього впливу на нього, а також рекламних стратегій та ефективного залучення клієнтів, відповідно до сучасних тенденцій, створено власні інформаційні продукти. Практичне значення: результати мають велике практичне значення для компанії і сприяють досягненню її маркетингових та комунікаційних цілей, спрямованих на демонстрацію продуктів і послуг компанії у цікавий та привабливий спосіб аби створити позитивний імідж бренду.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6373
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Nikulin_061_Bak.pdf1,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.