Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6076
Title: Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції
Authors: Стеблюк, Н.Ф.
Волосова, Є.Р.
Keywords: конкурентні переваги
ринок кисломолочної продукції
SWOT-аналіз
PEST-аналіз
SPACE-аналіз
стратегічні рішення
Issue Date: 14-Nov-2023
Publisher: Мукачівський державний університет
Citation: Стеблюк Н.Ф., Волосова Є.Р. Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції. Економіка та суспільство, Випуск № 9 / 2017. С. 654-660.
Series/Report no.: Економіка та суспільство;Випуск № 9 / 2017
Abstract: Стаття присвячена дослідженню конкурентних переваг підприємства на ринку кисломолочної продукції. Для цього було здійснено аналіз середовища діяльності підприємства ТОВ «АНР ГРУП» на ринку з викорис- танням методів SWOT-аналізу, PEST-аналізу та SPACE-аналізу. Визначено стратегічний напрям діяльності підприємства відповідно до матриці І. Ансоффа. За допомогою зазначених методик запропоновано стратегіч- ні рішення для досягнення конкурентних переваг на ринку кисломолочної продукції.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6076
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕС_04_2017.pdf286,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.