Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6076
Назва: Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції
Автори: Стеблюк, Н.Ф.
Волосова, Є.Р.
Ключові слова: конкурентні переваги
ринок кисломолочної продукції
SWOT-аналіз
PEST-аналіз
SPACE-аналіз
стратегічні рішення
Дата публікації: 14-лис-2023
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Стеблюк Н.Ф., Волосова Є.Р. Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції. Економіка та суспільство, Випуск № 9 / 2017. С. 654-660.
Серія/номер: Економіка та суспільство;Випуск № 9 / 2017
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню конкурентних переваг підприємства на ринку кисломолочної продукції. Для цього було здійснено аналіз середовища діяльності підприємства ТОВ «АНР ГРУП» на ринку з викорис- танням методів SWOT-аналізу, PEST-аналізу та SPACE-аналізу. Визначено стратегічний напрям діяльності підприємства відповідно до матриці І. Ансоффа. За допомогою зазначених методик запропоновано стратегіч- ні рішення для досягнення конкурентних переваг на ринку кисломолочної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6076
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕС_04_2017.pdf286,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.