Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6076
Название: Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції
Авторы: Стеблюк, Н.Ф.
Волосова, Є.Р.
Ключевые слова: конкурентні переваги
ринок кисломолочної продукції
SWOT-аналіз
PEST-аналіз
SPACE-аналіз
стратегічні рішення
Дата публикации: 14-ноя-2023
Издательство: Мукачівський державний університет
Библиографическое описание: Стеблюк Н.Ф., Волосова Є.Р. Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції. Економіка та суспільство, Випуск № 9 / 2017. С. 654-660.
Серия/номер: Економіка та суспільство;Випуск № 9 / 2017
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню конкурентних переваг підприємства на ринку кисломолочної продукції. Для цього було здійснено аналіз середовища діяльності підприємства ТОВ «АНР ГРУП» на ринку з викорис- танням методів SWOT-аналізу, PEST-аналізу та SPACE-аналізу. Визначено стратегічний напрям діяльності підприємства відповідно до матриці І. Ансоффа. За допомогою зазначених методик запропоновано стратегіч- ні рішення для досягнення конкурентних переваг на ринку кисломолочної продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6076
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕС_04_2017.pdf286,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.