Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеблюк, Н.Ф.-
dc.contributor.authorВолосова, Є.Р.-
dc.date.accessioned2023-11-14T11:28:49Z-
dc.date.available2023-11-14T11:28:49Z-
dc.date.issued2023-11-14-
dc.identifier.citationСтеблюк Н.Ф., Волосова Є.Р. Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції. Економіка та суспільство, Випуск № 9 / 2017. С. 654-660.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6076-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню конкурентних переваг підприємства на ринку кисломолочної продукції. Для цього було здійснено аналіз середовища діяльності підприємства ТОВ «АНР ГРУП» на ринку з викорис- танням методів SWOT-аналізу, PEST-аналізу та SPACE-аналізу. Визначено стратегічний напрям діяльності підприємства відповідно до матриці І. Ансоффа. За допомогою зазначених методик запропоновано стратегіч- ні рішення для досягнення конкурентних переваг на ринку кисломолочної продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та суспільство;Випуск № 9 / 2017-
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectринок кисломолочної продукціїuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectPEST-аналізuk_UA
dc.subjectSPACE-аналізuk_UA
dc.subjectстратегічні рішенняuk_UA
dc.titleВизначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕС_04_2017.pdf286,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.