Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5670
Название: Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства
Авторы: Дронова, Т. С.
Ключевые слова: товарний асортимент
просування
стратегія «проштовхування»
посередники
стратегія
Дата публикации: 30-авг-2023
Издательство: Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом»; Люблінський технологічний університет
Библиографическое описание: Дронова Т. С. Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства / Т. С. Дронова // Науковий огляд, №4(76), 2021. С. 6-15.
Серия/номер: Науковий огляд;№4(76), 2021
Аннотация: Наведено коротку характеристику досліджуваного підприємства, основний вид діяльності. Проаналізовано товарний асортимент підприємства, цінову політику, існуючу маркетингову стратегію просування товару на ринок, основні методи просування. Досліджено динаміку обсягів продажу продукції підприємства. Виявлено рівень каналу збуту. Здійснено аналіз посередників. Вивчено географічне охоплення методів просування товару. Виявлено недоліки в існуючих методах просування. Предметом дослідження є комплекс теоретичних і практичних аспектів стратегії просування товару підприємства на ринок. Мета – аналіз існуючої стратегії просування продукції підприємства. В процесі дослідження було використано методи аналізу рядів динаміки, порівняння, графічний метод. В результаті проведеного дослідження були отримані результати щодо існуючої в даний час стратегії просування товару підприємства. Отримані дані можна використовувати в діяльності досліджуваного об’єкту господарювання. Висновок: підприємство використовує стратегію «проштовхування».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5670
ISSN: 2311-4517
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Journal Naukovy oglyad №4(76)2021_Чудіна.pdf1,62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.