Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДронова, Т. С.-
dc.date.accessioned2023-08-30T06:47:28Z-
dc.date.available2023-08-30T06:47:28Z-
dc.date.issued2023-08-30-
dc.identifier.citationДронова Т. С. Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства / Т. С. Дронова // Науковий огляд, №4(76), 2021. С. 6-15.uk_UA
dc.identifier.issn2311-4517-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5670-
dc.description.abstractНаведено коротку характеристику досліджуваного підприємства, основний вид діяльності. Проаналізовано товарний асортимент підприємства, цінову політику, існуючу маркетингову стратегію просування товару на ринок, основні методи просування. Досліджено динаміку обсягів продажу продукції підприємства. Виявлено рівень каналу збуту. Здійснено аналіз посередників. Вивчено географічне охоплення методів просування товару. Виявлено недоліки в існуючих методах просування. Предметом дослідження є комплекс теоретичних і практичних аспектів стратегії просування товару підприємства на ринок. Мета – аналіз існуючої стратегії просування продукції підприємства. В процесі дослідження було використано методи аналізу рядів динаміки, порівняння, графічний метод. В результаті проведеного дослідження були отримані результати щодо існуючої в даний час стратегії просування товару підприємства. Отримані дані можна використовувати в діяльності досліджуваного об’єкту господарювання. Висновок: підприємство використовує стратегію «проштовхування».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦентр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом»; Люблінський технологічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий огляд;№4(76), 2021-
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectстратегія «проштовхування»uk_UA
dc.subjectпосередникиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleАналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Journal Naukovy oglyad №4(76)2021_Чудіна.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.