Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5670
Title: Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства
Authors: Дронова, Т. С.
Keywords: товарний асортимент
просування
стратегія «проштовхування»
посередники
стратегія
Issue Date: 30-Aug-2023
Publisher: Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом»; Люблінський технологічний університет
Citation: Дронова Т. С. Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства / Т. С. Дронова // Науковий огляд, №4(76), 2021. С. 6-15.
Series/Report no.: Науковий огляд;№4(76), 2021
Abstract: Наведено коротку характеристику досліджуваного підприємства, основний вид діяльності. Проаналізовано товарний асортимент підприємства, цінову політику, існуючу маркетингову стратегію просування товару на ринок, основні методи просування. Досліджено динаміку обсягів продажу продукції підприємства. Виявлено рівень каналу збуту. Здійснено аналіз посередників. Вивчено географічне охоплення методів просування товару. Виявлено недоліки в існуючих методах просування. Предметом дослідження є комплекс теоретичних і практичних аспектів стратегії просування товару підприємства на ринок. Мета – аналіз існуючої стратегії просування продукції підприємства. В процесі дослідження було використано методи аналізу рядів динаміки, порівняння, графічний метод. В результаті проведеного дослідження були отримані результати щодо існуючої в даний час стратегії просування товару підприємства. Отримані дані можна використовувати в діяльності досліджуваного об’єкту господарювання. Висновок: підприємство використовує стратегію «проштовхування».
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5670
ISSN: 2311-4517
Appears in Collections:Кафедра маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Journal Naukovy oglyad №4(76)2021_Чудіна.pdf1,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.