Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5670
Назва: Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства
Автори: Дронова, Т. С.
Ключові слова: товарний асортимент
просування
стратегія «проштовхування»
посередники
стратегія
Дата публікації: 30-сер-2023
Видавництво: Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом»; Люблінський технологічний університет
Бібліографічний опис: Дронова Т. С. Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства / Т. С. Дронова // Науковий огляд, №4(76), 2021. С. 6-15.
Серія/номер: Науковий огляд;№4(76), 2021
Короткий огляд (реферат): Наведено коротку характеристику досліджуваного підприємства, основний вид діяльності. Проаналізовано товарний асортимент підприємства, цінову політику, існуючу маркетингову стратегію просування товару на ринок, основні методи просування. Досліджено динаміку обсягів продажу продукції підприємства. Виявлено рівень каналу збуту. Здійснено аналіз посередників. Вивчено географічне охоплення методів просування товару. Виявлено недоліки в існуючих методах просування. Предметом дослідження є комплекс теоретичних і практичних аспектів стратегії просування товару підприємства на ринок. Мета – аналіз існуючої стратегії просування продукції підприємства. В процесі дослідження було використано методи аналізу рядів динаміки, порівняння, графічний метод. В результаті проведеного дослідження були отримані результати щодо існуючої в даний час стратегії просування товару підприємства. Отримані дані можна використовувати в діяльності досліджуваного об’єкту господарювання. Висновок: підприємство використовує стратегію «проштовхування».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5670
ISSN: 2311-4517
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Journal Naukovy oglyad №4(76)2021_Чудіна.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.