Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5401
Название: Управління якістю готельного продукту та особливості його формування
Авторы: Язіна, В.А.
Кучер, М.М.
Федорова, А.О.
Ключевые слова: готель
готельний продукт
індустрія гостинності
основні та додаткові послуги
управління якістю
Дата публикации: 29-мая-2023
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Язіна В.А. Управління якістю готельного продукту та особливості його формування / В.А. Язіна, М.М. Кучер, А.О. Федорова // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 116-120.
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Аннотация: Стаття присвячена аналітичному розгляду готельного продукту як основного детермінанту готельного господарства, що розвивається разом із швидкоплинністю сучасних технологій в індустрії гостинності. Досліджено типи готельного продукту в контексті реалізації готельних послуг у процесі трудової діяльності з урахуванням тенденцій появи нових викликів в індустрії гостинності. Проаналізована концепція готельного продукту. Встановлено, що особливості процесу надання готельного продукту у готелях є надважливим критерієм дотримання національних та міжнародних стандартів. Зазначено важливість структури комплексного готельного продукту, що включає наступні типи: основний, супутній, спеціальний, додатковий та доведено їх важливість. Визначено оптимально ефективну технологію надання додаткових готельних послуг. Встановлено основні чинники, що ефективно впливають на формування готельного продукту на підприємствах індустрії гостинності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5401
ISSN: 2706-9079
Располагается в коллекциях:2023/1(81)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18.pdf410,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.