Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 32.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
29-сер-2023Післявоєнне відновлення сільського господарства в Україні: основні принципи та пріоритетиМіщенко, Д. А.; Міщенко, Л. О.
29-сер-2023Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризиХурдей, В. Д.; Даценко, В. В.; Семенова, Л. Ю.
29-сер-2023Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівліХурдей, В. Д.
29-сер-2023Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищіDatsenko, Viktoriia; Dronova, Tetiana; Khurdei, Viktoriia; Mishchenko, Dmytro; Semenova, Ludmila
29-сер-2023Стратегія розвитку глобального маркетингу послугХурдей, В.Д.; Даценко, В.В.
29-сер-2023Формування маркетингової стратегії управління брендом компаніїKhurdei, Viktoriia; Datsenko, Viktoriia; Dronova, Tetiana; Mishchenko, Dmytro; Pavlovska, Irina
29-сер-2023Особливості розвитку процесу глокалізації як специфічного регіонального механізму глобалізаціїПавловська, І.Г.
30-сер-2023Теоретичні аспекти формування механізму інноваційного розвитку регіонів УкраїниМихайленко, Д. Г.; Павловська, І. Г.; Шавлак, М. А.; Єремєєв, О. В.
29-сер-2023Проблеми формування потенціалу макрорегіонів та їх вплив на національну безпекуЛола, Ю. Ю.; Михайленко, Д. Г.; Павловська, І. Г.
30-сер-2023Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємстваДронова, Т. С.