Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5660
Назва: Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
Автори: Хурдей, В. Д.
Даценко, В. В.
Семенова, Л. Ю.
Ключові слова: криза COVID-19
маркетингова товарна політика
споживчі тренди
ціннісна пропозиція
онлайн-продажі
цифрові покупки
поведінка споживача
імідж бренду
вибір клієнта
Дата публікації: 29-сер-2023
Видавництво: Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Хурдей, В. Д., Даценко, В. В., & Семенова, Л. Ю. (2021). Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи. Економічний простір, (165), 96-100
Серія/номер: Економічний простір;№ 165, 2021
Короткий огляд (реферат): Криза COVID-19 кардинально змінила тренди глобальної економіки, сформувала нові споживчі тенденції та змусила компанії змінювати маркетингову стратегію, зокрема маркетингову товарну політику, адже запровадження соціальної дистанції вплинуло на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички. Дослідження поведінки споживачів у нових економічних реаліях дасть змогу вчасно внести корективи в маркетингову товарну політику з урахуванням споживчих трендів та ціннісних пріоритетів, а також розробити рекомендації щодо формування маркетингової товарної політики на основі ціннісної пропозиції. Для досягнення поставленої мети проаналізовано вплив маркетингової товарної політики в умовах кризи на поведінку споживачів; визначено споживчі тренди в умовах кризи; розглянуто варіанти стратегічних рішень товарної політики і розроблено рекомендації вітчизняним товаровиробникам щодо процесу вдосконалення маркетингової товарної політики в умовах кризи; запропоновано напрями формування та укріплення іміджу бренду і посилення довіри до бренду. Визначено, що в умовах кризи виживуть та розвиватимуться у майбутньому тільки ті підприємства, які досліджують споживчі тренди, діють активно, підтримують імідж та завойовують прихильність споживачів. Зазначено, що планувати маркетингову товарну політику компаній необхідно з урахуванням складників цифрового маркетингу (діджитал-маркетингу).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5660
ISSN: 2224-6290
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст статті-Хурдей 2021 №165.pdf360,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.