Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5658
Название: Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг
Другие названия: Strategy for the development of global marketing of services
Авторы: Хурдей, В.Д.
Даценко, В.В.
Ключевые слова: стратегії розвитку
глобальний маркетинг послуг
тенденції глобального маркетингу послуг
цифрові маркетингові технології
Дата публикации: 29-авг-2023
Издательство: Хмельницький національний університет
Библиографическое описание: Хурдей В.Д. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг / В.Д. Хурдей, В.В. Даценко // Вісник Хмельницького національного університету, 2021, № 6, Том 2. С. 216-219.
Серия/номер: Вісник Хмельницького національного університету;2021, № 6, Том 2
Аннотация: Глобалізація та посилення міжнародної конкуренції вимагають нових підходів до розвитку маркетингу послуг. Зростання глобальної економіки послуг, а також зростання обсягу експорту послуг Україною на міжнародний ринок підтверджують необхідність розробки стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, чим визначається актуальність теми дослідження. Проаналізовано останні публікації українських та іноземних учених (С.Е. Сардак, С.В. Ковальчук, О.М. Ковінько, І.В. Лісовський, Л.О. Іванова, Б.Б. Семак, М.В. Трейтяк, Т.М. Циганкова, Brinker S., Enerson M., Mason R., Corbishley K.), які у своїх працях виділяють основні фактори, які впливають на формування основних трендів та розвиток глобального маркетингу послуг. Виявлено тренди глобального маркетингу послуг, елементи стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, їх особливості та можливі заходи адаптації стратегії розвитку глобального маркетингу послуг у компаніях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5658
ISSN: 2307-5740
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття Хурдей 2021.pdf333,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.