Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5656
Название: Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії
Другие названия: Formulation of a marketing strategy for company brand management
Авторы: Khurdei, Viktoriia
Datsenko, Viktoriia
Dronova, Tetiana
Mishchenko, Dmytro
Pavlovska, Irina
Ключевые слова: бренд
брендинг
технологізація брендингу
вартість бренду
управління брендом
ціннісний підхід
маркетингова стратегія
споживча цінність
Дата публикации: 29-авг-2023
Издательство: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Библиографическое описание: Khurdei V. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії / V. Khurdei, V. Datsenko, T. Dronova, D. Mishchenko, I. Pavlovska // Економічні горизонти, №1(23), 2023. P. 4-14.
Серия/номер: Економічні горизонти;№1(23), 2023
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню маркетингового підходу щодо формування стратегії бренду компанії. Розкрито поняття «бренд» за маркетинговим підходом з наведенням тлумачень різних авторів. Наведено технологію формування та методику оцінки вартості бренду. Представлено щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів. Запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління брендом компанії. Результати даної статті показують значення формування маркетингової стратегії бренду компанії у наш час та висвітлюють нові конкурентні переваги що може досягти компанія.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5656
ISSN: 2616-5236
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття маркетинг 2023.pdf1,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.