Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5656
Назва: Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії
Інші назви: Formulation of a marketing strategy for company brand management
Автори: Khurdei, Viktoriia
Datsenko, Viktoriia
Dronova, Tetiana
Mishchenko, Dmytro
Pavlovska, Irina
Ключові слова: бренд
брендинг
технологізація брендингу
вартість бренду
управління брендом
ціннісний підхід
маркетингова стратегія
споживча цінність
Дата публікації: 29-сер-2023
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Khurdei V. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії / V. Khurdei, V. Datsenko, T. Dronova, D. Mishchenko, I. Pavlovska // Економічні горизонти, №1(23), 2023. P. 4-14.
Серія/номер: Економічні горизонти;№1(23), 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню маркетингового підходу щодо формування стратегії бренду компанії. Розкрито поняття «бренд» за маркетинговим підходом з наведенням тлумачень різних авторів. Наведено технологію формування та методику оцінки вартості бренду. Представлено щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів. Запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління брендом компанії. Результати даної статті показують значення формування маркетингової стратегії бренду компанії у наш час та висвітлюють нові конкурентні переваги що може досягти компанія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5656
ISSN: 2616-5236
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття маркетинг 2023.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.