Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5671
Название: Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства
Авторы: Дронова, Т. С.
Ключевые слова: АВС-аналіз
продуктовий портфель
товарний асортимент
туристичне підприємство
прибуток
товарообіг
витрати
турпродукт
збут
асортиментні групи
Дата публикации: 30-авг-2023
Издательство: Херсонського національного технічного університету; Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Дронова Т. С. Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства / Т. С. Дронова // Вісник Херсонського національного технічного університету, №3(82), 2022. С. 90-96.
Серия/номер: Вісник Херсонського національного технічного університету;№3(82), 2022
Аннотация: У статті проведено дослідження продуктового портфеля туристичного підприємства. Товарна політика спрямована на розширення та оптимізацію асортименту наданих послуг. Основний вид діяльності туристичного підприємства – надання послуг з організації відпочинку. Асортиментна політика ПП «Кайф» включає 17 асортиментних груп, які загалом містять 83 найменування різних видів турів. Використовуючи метод АВС-аналізу, виявлено послуги (напрями), які приносять найбільші обсяги виручки і користуються найбільшим попитом (Єгипет, Хорватія, Чорногорія та Об’єднані Арабські Емірати), менш важливі асортиментні групи, продаж яких потрібно стимулювати (Грузія, Албанія, Мальдіви, балі, Болгарія). Також визначено асортиментні групи, які необхідно покращити, щоб привернути до них увагу споживачів (Сейшельські острови, Словенія, Туніс, Сербія, Танзанія, Угорщина, Македонія). Крім того, за результатами маркетингової діагностики виявлено, що найбільші прибутки підприємству забезпечила реалізація турпродуктів за напрямкам – Об’єднані Арабські Емірати, Єгипет, Хорватія, Чорногорія та Албанія. Такі продукти (напрямки) як Об’єднані Арабські Емірати, Єгипет, Хорватія та Чорногорія відносяться до групи АА, вони забезпечують основну частку як товарообігу, так і прибутку підприємства. Групи продуктів АВ та ВА мають високий один лише показник – прибуток або товарообіг, так як на дані турпродукти зробило націнку в розмірі 8–10 %. Групи продуктів ВВ (Грузія, Болгарія та Мальдіви) є базовими для турфірми. До групи ВС (Балі) належить напрям, на який фірма зробила мінімальну націнку і отримала мінімальний прибуток. Групи турпродуктів СС (Словенія, Туніс, Танзанія, Греція, Македонія) не мають суттєвого впливу ні на товарообіг, а ні на прибуток підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5671
ISSN: 2078-4481
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kntu.net.ua_3_2022_сайт.pdf5,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.