Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/277
Название: Глобалізаційна трансформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти
Другие названия: Global transformation of marketing environment of enterprises: managenent and regulatory issues
Авторы: Петруня, В. Ю.
Ключевые слова: економічна глобалізація
маркетинг
маркетингове середовище
підприємство
регулювання
economic globalization
marketing
marketing environment
enterprise
regulation
Дата публикации: 10-мар-2016
Издательство: Академія митної служби України
Серия/номер: Економіка;1/2015
Аннотация: Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов’язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/277
ISSN: 2310-0672
Располагается в коллекциях:2015/1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.pdfЕлектронне видання308,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.