Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/277
Назва: Глобалізаційна трансформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти
Інші назви: Global transformation of marketing environment of enterprises: managenent and regulatory issues
Автори: Петруня, В. Ю.
Ключові слова: економічна глобалізація
маркетинг
маркетингове середовище
підприємство
регулювання
economic globalization
marketing
marketing environment
enterprise
regulation
Дата публікації: 10-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Серія/номер: Економіка;1/2015
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов’язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/277
ISSN: 2310-0672
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdfЕлектронне видання308,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.