Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/277
Title: Глобалізаційна трансформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти
Other Titles: Global transformation of marketing environment of enterprises: managenent and regulatory issues
Authors: Петруня, В. Ю.
Keywords: економічна глобалізація
маркетинг
маркетингове середовище
підприємство
регулювання
economic globalization
marketing
marketing environment
enterprise
regulation
Issue Date: 10-Mar-2016
Publisher: Академія митної служби України
Series/Report no.: Економіка;1/2015
Abstract: Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов’язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/277
ISSN: 2310-0672
Appears in Collections:2015/1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdfЕлектронне видання308,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.