Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетруня, В. Ю.-
dc.date.accessioned2016-03-10T12:51:01Z-
dc.date.available2016-03-10T12:51:01Z-
dc.date.issued2016-03-10-
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/277-
dc.description.abstractРозглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов’язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;1/2015-
dc.subjectекономічна глобалізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectрегулюванняuk_UA
dc.subjecteconomic globalizationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectregulationuk_UA
dc.titleГлобалізаційна трансформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспектиuk_UA
dc.title.alternativeGlobal transformation of marketing environment of enterprises: managenent and regulatory issuesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdfЕлектронне видання308,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.