Короткий опис (реферат):
Мета кваліфікаційної роботи: розробити й реалізувати рекламну
кампанію компанії Kaminus для просування побутових обігрівальних приладів
українського виробництва у соціальних медіа та створити для неї інформаційні
продукти, адаптовані під різні сегменти цільової аудиторії.
Актуальність і новизна інформаційної акції. В умовах енергетичної
нестабільності актуалізується тема енергоефективності опалювальних
приладів, а в умовах воєнного стану підвищується значущість українського
промислового виробництва. Новизна інформаційної акції полягає в
комплексному підході до рекламної комунікації: поєднання аналітики,
креативу та роботи з аудиторією в Instagram і TikTok на основі сучасних
технологій створення візуального контенту.
Зміст інформаційного продукту: Інформаційна акція «Тепло
українського виробництва: ефективне опалення у кожен дім» включає серію
рекламних відео, постів, сторіс, створених для просування продукції компанії
Kaminus. Меседжі й візуальні рішення адаптовані під три сегменти покупців.
Інформаційну акцію реалізовано: на платформах компанії Kaminus у
соціальних мережах у березні-квітні 2025 року, а також частково використано
під час безпосередньої комунікації з клієнтами.