Репозитарiй DSpace

Розробка та реалізація інформаційної акції для просування побутових обігрівальних приладів у соціальних медіа

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Веремійченко, В. Д.
dc.date.accessioned 2025-08-04T08:02:27Z
dc.date.available 2025-08-04T08:02:27Z
dc.date.issued 2025-08-04
dc.identifier.citation Веремійченко В. Д. Розробка та реалізація інформаційної акції для просування побутових обігрівальних приладів у соціальних медіа : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 47 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8033
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: розробити й реалізувати рекламну кампанію компанії Kaminus для просування побутових обігрівальних приладів українського виробництва у соціальних медіа та створити для неї інформаційні продукти, адаптовані під різні сегменти цільової аудиторії. Актуальність і новизна інформаційної акції. В умовах енергетичної нестабільності актуалізується тема енергоефективності опалювальних приладів, а в умовах воєнного стану підвищується значущість українського промислового виробництва. Новизна інформаційної акції полягає в комплексному підході до рекламної комунікації: поєднання аналітики, креативу та роботи з аудиторією в Instagram і TikTok на основі сучасних технологій створення візуального контенту. Зміст інформаційного продукту: Інформаційна акція «Тепло українського виробництва: ефективне опалення у кожен дім» включає серію рекламних відео, постів, сторіс, створених для просування продукції компанії Kaminus. Меседжі й візуальні рішення адаптовані під три сегменти покупців. Інформаційну акцію реалізовано: на платформах компанії Kaminus у соціальних мережах у березні-квітні 2025 року, а також частково використано під час безпосередньої комунікації з клієнтами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject соціальні медіа uk_UA
dc.subject рекламна кампанія uk_UA
dc.subject побутові обігрівальні прилади uk_UA
dc.subject українське виробництво uk_UA
dc.subject Kaminus uk_UA
dc.subject інформаційна акція uk_UA
dc.title Розробка та реалізація інформаційної акції для просування побутових обігрівальних приладів у соціальних медіа uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу