Короткий опис (реферат):
Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення методичних підходів визначення ефективних маркетингових стратегій підприємства готельного бізнесу.
Об’єктом дослідження є процес формування маркетингових стратегій готельного підприємства.
Предметом дослідження є методичний інструментарій маркетингової діяльності підприємства з метою формування маркетингових стратегій готельного підприємства.
В роботі виконанні наступні завдання: розглянуто маркетинговий підхід в системі стратегічного управління діяльністю підприємств; проведено аналіз фінансово–економічних показників діяльності підприємства готельного бізнесу та стратегічний аналіз діяльності готелю; наведено рекомендації щодо вдосконалення конкурентних маркетингових стратегій готелю, а саме: формування стратегічного портфеля; запропоновано використовувати математичний апарат теорії ймовірностей при розв’язанні задач, що стосуються обробки та аналізу анкет клієнтів готелів щодо вибору ефективних рекламних заходів.
Методи дослідження: статистичні; соціологічні; PESTLE–аналіз, SPACE–аналіз, SWOT–аналіз; опитування, апарат теорії ймовірностей, графічний метод.
Практичне значення отриманих результатів полягає у вдосконаленні методичних положень визначення маркетингових стратегій підприємства за допомогою стратегічних методів.