Репозитарiй DSpace

Маркетингові стратегії підприємств готельного бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михаленко, Н.С.
dc.date.accessioned 2024-07-29T12:00:11Z
dc.date.available 2024-07-29T12:00:11Z
dc.date.issued 2024-07-29
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7612
dc.description.abstract Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення методичних підходів визначення ефективних маркетингових стратегій підприємства готельного бізнесу. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингових стратегій готельного підприємства. Предметом дослідження є методичний інструментарій маркетингової діяльності підприємства з метою формування маркетингових стратегій готельного підприємства. В роботі виконанні наступні завдання: розглянуто маркетинговий підхід в системі стратегічного управління діяльністю підприємств; проведено аналіз фінансово–економічних показників діяльності підприємства готельного бізнесу та стратегічний аналіз діяльності готелю; наведено рекомендації щодо вдосконалення конкурентних маркетингових стратегій готелю, а саме: формування стратегічного портфеля; запропоновано використовувати математичний апарат теорії ймовірностей при розв’язанні задач, що стосуються обробки та аналізу анкет клієнтів готелів щодо вибору ефективних рекламних заходів. Методи дослідження: статистичні; соціологічні; PESTLE–аналіз, SPACE–аналіз, SWOT–аналіз; опитування, апарат теорії ймовірностей, графічний метод. Практичне значення отриманих результатів полягає у вдосконаленні методичних положень визначення маркетингових стратегій підприємства за допомогою стратегічних методів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject стратегічні рішення uk_UA
dc.subject готель uk_UA
dc.title Маркетингові стратегії підприємств готельного бізнесу uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу