Аннотации:
Мета роботи: аналіз та оцінювання тенденцій розвитку цифрової
реклами у світі та розробка проекту інформаційної акції із використанням
цифрових технологій реклами.
Одержані висновки та їх новизна: одержані висновки полягаються у
систематизації теоретичних підходів і практичного досвіду із застосування
цифрових технологій реклами та вивчення її аудиторії, що складають основу
для розробки й упровадження рекламних кампаній у сучасних умовах.
Практичне значення: результати дослідження можуть бути корисними
як медіапрактикам, так і викладачам і студентам. Окремі результати
дослідження були представлені на Міжнародній науково-практичній
конференції «Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри
сьогодення: молодіжний погляд» в Університеті митної справи та фінансів 4
листопада 2022 року. Розроблені авторкою проєкт інформаційної акції
«Стратегія цифрового просування послуг туристичної компанії «Відпочинок»
та інформаційних продуктів для її реалізації можуть бути успішно втілені на
практиці після визволення українських земель та відновлення рекреаційної
функції побережжя Азовського моря.