Аннотации:
Мета роботи: полягає в дослідженні та аналізі комунікативного супроводу соціальних проєктів, зокрема на прикладі Комунального підприємства «Молодіжний центр Дніпра». Основна увага зосереджується на розумінні важливості ефективної комунікації в рамках соціальних проєктів та вивченні стратегій і методів, що сприяють успішному впровадженню та реалізації таких проєктів.
Одержані висновки та їх новизна: розглядаються використання різноманітних комунікаційних каналів і інструментів, таких як соціальні медіа, прес-релізи, інформаційні бюлетені, зустрічі та заходи з громадою, веб-сайти тощо, допомагає досягти більш широкої аудиторії та забезпечити ефективну комунікацію.
Практичне значення. результати дослідження можуть бути корисними для різних сторін, включаючи організації, громадськість, дослідників та урядові структури.