Аннотации:
Мета роботи: з’ясувати можливості застосування комунікаційної
стратегії в Іnstаgrаm для налагодження взаємозв’язку з покупцями онлайн-
кондитерської та в удосконаленні системи комунікаційних інструментів і
стратегії просування малого бізнесу.
Одержані висновки та їх новизна: узагальнено наукові та практичні
положення щодо провадження PR-діяльності малого підприємства у галузі
кондитерського виробництва, на основі чого запропонована стратегія
розвитку PR-комунікації онлайн-кондитерської Double.Cake з потенційними
покупцями шляхом використання соціальних мереж, зокрема Іnstаgrаm.
Практичне значення: розроблено підходи щодо організації PR-
діяльності онлайн-кондитерської Double.Cake, сформульовано рекомендації з
формування комунікаційної стратегії просування її товарів і послуг у
соціальних мережах, зокрема в Іnstаgrаm, надано приклади контент-плану та
створено приклади інформаційних промопродуктів для розміщення у
соціальних мережах.