Аннотации:
Статтю присвячено актуальній темі, пов’язаній із сучасними вимогами щодо забезпечення дітей шкільного віку достатнім, якісним і безпечним харчуванням. На основі безпосереднього дослідження та аналізу результатів опитування учнів
1–11-х класів у чотирьох школах м. Києва дано оцінку попиту на послуги з організації харчування у шкільних їдальнях та буфетах учнів початкової школи та учнів старших класів протягом тижня та робочого дня; об’єктивно оцінено фактичний
стан організації харчування у шкільних їдальнях та буфетах; виявлено як здобутки, так і недоліки в організації харчування учнів; конкретизовано ступінь відхилення певних показників якості харчування від тих, які досягнуті у найкращих закладах
ресторанного господарства, що обслуговують здобувачів загальної середньої освіти за місцем навчання. Проаналізовано чинники впливу на оцінку основних показників якості харчування у шкільній їдальні та шкільному буфеті: асортименту страв,
якості страв, культури обслуговування. Розроблено рекомендації щодо використання одержаної інформації під час формування графіка харчування учнів протягом робочого дня з урахуванням особливостей попиту в різні дні тижня.