Репозиторий Dspace
Маркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств
Войти
українська
English
русский
Главная
→
Періодичні видання ДДФА
→
Вісник Дніпропетровської державної фінансової академії
→
2012/1
→
Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Маркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств
Гетьман, О.О.
;
Гетьман, Д.О.
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/1466
Дата:
2016-11-01
Аннотации:
Розглянуто теоретичні засади побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств, охарактеризовано роль маркетингової складової, наведено результати маркетингового дослідження в сегменті птахівництва
Показать полную информацию
Файлы в этом документе
Имя:
25Гетьман.doc
Размер:
190.5Kb
Формат:
Microsoft Word
Описание:
електронне видання
Открыть
Данный элемент включен в следующие коллекции
2012/1
2012/1
Поиск в DSpace
Поиск в DSpace
В этой коллекции
Расширенный поиск
Просмотр
Весь DSpace
Сообщества и коллекции
Дата публикации
Авторы
Названия
Тематика
Эта коллекция
Дата публикации
Авторы
Названия
Тематика
Моя учетная запись
Войти
Регистрация