Репозитарiй DSpace

Маркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гетьман, О.О.
dc.contributor.author Гетьман, Д.О.
dc.date.accessioned 2016-11-01T11:30:59Z
dc.date.available 2016-11-01T11:30:59Z
dc.date.issued 2016-11-01
dc.identifier.citation 1. Осовська Г.В. Економічний словник / Г.В. Осовська, О.О. Юркевич, Й.С. Завадський. – К.: Кондор, 2007. – 358 с. 2. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы оценки и ме-ханизмы увеличения / А.Н. Захаров, А.А. Зокин // Бизнес и банки. – №001-002 от 09.01.2004. – С. 1-5. 3. Светуньков С.Г. Информационное обеспечение управления конкурен-тоспособностью / С.Г. Светуньков. – М.: Маркетинг, 2001. – 244 с. 4. Минько Э.В. Качество и конкурентоспособность / Э.В. Минько, М.Л. Кричевский. – СПб.: Питер, 2004. – 268 с. 5. Кулешова Г.М. Конкуренція і конкурентоспроможність в агропромисловому вироб-ництві / Г.М. Кулешова // Економіка АПК. – 2008. – №3. – С. 126-131. 6. Сільське господарство України в 2010 році: [Електронний ресурс] / Офіційний сайт Комітету державної статистики України – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 7. Маркетингове дослідження: [Електронний ресурс] / Внутрішня звітність підприємства ТОВ «Агро-Овен». – Дніпропетровськ. – 15.03.2011. – 38 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1466
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні засади побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств, охарактеризовано роль маркетингової складової, наведено результати маркетингового дослідження в сегменті птахівництва uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровська державна фінансова академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ДДФА: Економічні науки;2012/1
dc.subject конкурентоспроможність агропромислового підприємства uk_UA
dc.subject агромаркетинг uk_UA
dc.subject маркетинговий інструментарій uk_UA
dc.subject конкурентні переваги uk_UA
dc.subject операційна ефективність uk_UA
dc.subject стратегічне позиціонування uk_UA
dc.subject ринок збуту uk_UA
dc.subject птахопроект uk_UA
dc.subject agro-industrial enterprise competitiveness uk_UA
dc.subject agro-marketing uk_UA
dc.subject marketing instrument uk_UA
dc.subject competitive advantages uk_UA
dc.subject operational effectiveness uk_UA
dc.subject strategic positioning uk_UA
dc.subject sales market uk_UA
dc.subject poultry-project uk_UA
dc.title Маркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств uk_UA
dc.title.alternative Putting up the competitive agro-industrial enterprise by the marketing approach in its management uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу